Volgers

donderdag 18 januari 2018

Slugs & Snails (Beccy's Place) (2)

Hallo allemaal,

Zoals ik gisteren al zei, 
post ik vandaag mijn 2de voorbeeldkaartje met de 
Clear stamp set "Slugs & Snails" van Beccy's Place.
Ook al vind ik alle stempels van de stempelset heel leuk, 
ik heb voor kaart 2 voor dezelfde stempel gekozen, 
omdat ik deze toch wel de allerleukste vind.
Vergelijk ze maar eens goed, ik heb een aanpassing gedaan.
Zie je het niet ?
Ik vertel het zo meteen.


Ik heb een klein briefomslagje getekend en uitgeknipt.
Daarna langsheen de bovenste rij tanden van het slakje geknipt 
en het briefomslagje ertussen geplakt.
Leuk toch ?
Ook hier is het slakje weer ingekleurd met 
Faber Castell Polychromos.
De set "Slugs & Snails" kan je HIER vinden
in Beccy's Online Store.

Het slakje nog een in close-up

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

14 opmerkingen:

  1. Hhaha, wat leuk Carla! Natuurlijk zie ik het meteen! De brief in zijn bek. Wat een vondst! Ik wilde net reageren op je groene kaart die ik ook zo ontzettend leuk vind. Maar deze is ook te gek!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig met de envelop in zijn bek, leuk idee.
    Ook weer een mooitje deze kaart. Mooie combi van kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag meteen dat je leuke slak in de brief gehapt had, Carla...leuk detail!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, ik vind deze no mooier dan je vorige kaarte in het groen.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is weer heel leuk en mooi! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n leuke snailmail Carla, mooi kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat leuk gedaan, met de brief in zijn bekje, grappig.. Weer een keileuk kaart,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Keileuk kaartje Carla, wat een grappig stempeltje en ook weer prachtig ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een prachtig kaartje met die leuke stempel!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook weer een mooike hoor maar slakken in de brievenbus is niet zo leuk want bij mijn zoon hebben de slakken echt grote stukken van zijn brieven opgepeuzeld zodat hij slakkenkorrels moest leggen om ze te verjagen. Deze slakken waren natuurlijk niet zo lief als deze op jou plaatje hier, deze mag blijven.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een vrolijk kaartje met een hele blije slak,moet maar niet bij ons op de tuin komen
    we zien ze daar liever niet
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen