Volgers

zondag 5 november 2017

Dasher and Dancer (1) (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Nieuwe digi's in Beccy's Online Store.
De hertjes "Dasher and Dancer" 
zijn super schattig voor op je kerstkaarten.
Ik kon niet kiezen 
en heb voor vandaag een voorbeeldkaartje met het ene hertje 
en voor morgen een voorbeeldkaartje met het andere hertje voorzien.
Hieronder zien jullie kaartje 1.


Dit stempeltje heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
(Je moet je hierbij voorstellen 
dat de kleuren iets feller zijn, 
ik weet niet wat ik fout doe, 
maar mijn foto's vallen altijd lichter van kleur uit)
Het ovaaltje onder mijn plaatje komt uit China.
De kerstbloemetjes heb ik met een ponsje van Nellie Snellen gemaakt.
Het kraft scrappapier kwam langgeleden van Boekenvoordeel.


AANDACHT AANDACHT !!!

November is A Month of Holiday Cards en daar kan je fantastische prijzen mee winnen.
Lees er HIER meer over en enter je kaart.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

13 opmerkingen:

  1. Aaah....wat een schatje. Leuke kaart, Carla.
    Ben benieuwd naar je kaart van morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje met dit mooie setje van Beccy !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een droppie je hertje en je fotois echt goed hoor, in het echt zijn de kleuren toch altijd anders! Heb je de achtergrond ook zo mooi zelf gemaakt met de sneeuwsterren Carla, prachtig kleurwerk! Fijne zondag nog hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief plaatje en een mooie kaart is het geworden. Zag de andere kaart ook al bij Becky's place. Erg leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet hoe het komt maar een hertje hoort bij de feestdagen en dit is er eentje dat bij velen in de smaak zal vallen, zo schattig. Je kleurwerk komt weer prachtig tot zijn recht in dit geheel !
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Carla,
    Echt een leuk kaartje en wat je foto's betreft, niks mis mee
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had dit schattige hertje al bij Beccy's Place langs zien komen (en dus ook je kaartje voor morgen).
    Ik doe al ijverig mee met de november challenge.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi achtergrondpapier en wat een leuke digi heb je gebruikt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dropje van een kaart en de digi. Het hertje en je kleurwerk komen weer prachtig samen met je designpapier.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je deze leukerd ontzettend mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag de set al voorbij komen bij Karin, wat een leukerds. Je hebt er weer een heel mooi kaartje van gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen