Volgers

zondag 4 februari 2018

We denken aan jou

Hallo allemaal,

Deze week kregen we nieuws dat me heel erg aangreep.
Al jaren bewerken wij een stuk grond van 
een lieve dame die in Frankrijk woont.
Af en toe kwam ze naar haar woning in België 
en dan sprong ze bij ons eens binnen voor wat verse melk. 
Haar dochter vertelde dat ze naar het rusthuis, 
afdeling dementie is gegaan.
Ik had al wel een jaar of twee gemerkt dat ze aan het dementeren was, 
maar dat het nu plots zo snel achteruit ging, daar schrok ik toch van.
Vorige zomer is ze nog een flesje melk komen halen 
en dan nu kan ze nog met moeite haar eigen kinderen herkennen.
Volgende week willen wij haar eens een bezoekje brengen.
Ik heb voor haar deze kaart gemaakt, 
speciaal met een koetje, 
zodat ze misschien, wanneer ze ons ziet, 
de link kan leggen met de boerderij en ik hoop dat ze ons gaat herkennen.
Ik weet niet wat ik mag verwachten, 
hopelijk kunnen we toch nog een babbel doen.


Dit kaartje laat ik deelnemen aan de challenge van :

Anything Goes, optional "Use Some Scraps"

Spots and/or Stripes

(zie sketch hieronder)

 Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

20 opmerkingen:

  1. Een lief kaartje en jammer dat dit soort dingen gebeuren. Hopelijk herkent ze iets van jullie en anders heeft ze een mooi kaartje om van te genieten dan maar! Je had ook het voorjaar in je hoofd met deze kleurtjes net als ik! Grotjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje daar zal ze vast blij mee zijn. Dementie is maar een rare gewaarwording. Je kan het je gewoon niet voorstellen dat iemand alles kan vergeten. Ik hoop voor jullie dat ze jullie nog herkend.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief van je om een kaartje te maken voor die mevrouw. Dementie is een vreselijke ziekte. Ik hoop voor je dat ze jullie zal herkennen .
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve en vrolijke kaart heb je voor die mevrouw gemaakt Carla. Ook al vergeten mensen met dementie veel, de gevoelens blijven bestaan en ze zal vast en zeker blij worden van deze kaart. Lief dat jullie langs gaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg lief kaartje waar ze zeker heel blij mee zal zijn, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Carla. Soms neemt het leven een wending die we niet verwacht hadden, ik hoop dat jullie kunnen genieten van het bezoekje aan de dame.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart!
    Hopelijk valt het bezoek mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje wie weet dat ze jullie herkent hiermee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en vrolijk kaartje voor die lieve oude dame Carla, leuk met het koeienplaatje, Hopelijk herkent ze jullie, al was het maar voor even...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je maakte een prachtige kaart voor deze dame,leuke digi met de boerderij dieren misschien roept het herinneringen op,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning card... fabulous image....
    Thanks for joining us at PBSC
    Hugs Sylvie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Carla, wat een mooie kaart en wat heb je deze met veel liefde gemaakt. Dat lees ik uit je verhaal. Ja, het kan soms heel snel gaan, zo verdrietig. Het is ook een rotziekte, hoor. Eerst voor jezelf als je bewust bent van het vergeten, en dan voor de mensen om je heen... ik hoop dat ze je herkent.
    Lieve groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable card. Thanks for joining us this sketch. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fab card for our challenge at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Carla,
    ah ja wat erg zeg, zeker voor die mevrouw zelf als ze nog in de beginfase is, lief van je een mooi koetjeskaartje te maken en dat jullie op bezoek gaan, hopelijk herkent ze jullie nog..
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit mooie, vrolijke kaartje zal haar toch blij maken denk ik!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat klinkt heftig, Carla. Je hebt een leuke, grappige kaart voor haar gemaakt en misschien kan ze de link leggen. Hij zal haar iig blij maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is gorgeous...what an adorable image! You've made a beautiful card with our sketch

    Thank you for joining us at SSW2 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Adorable, fun image and a great card! Thankyou for joining us this month at Penny Black Saturday Challenge. Ger x

    BeantwoordenVerwijderen