Volgers

woensdag 13 september 2017

Dans, lach, ...

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje met een vrolijk plaatje en bijpassende tekst.
Deze had ik al even opzij liggen tot ik er de gepaste sketch voor tegenkwam.


Ik heb het plaatje ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Een stansje  van Boekenvoordeel eromheen.
Lint en plakpareltjes komen van de Action.
Het scrappapiertje komt nog van Kruidvat.


Challenge:
Tuesday Morning Sketches, # 420 (zie sketch hieronder)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

22 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijk en fleurig kaartje Carla!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vrolijke kaart. Leuk dat je de regenboog kleuren laat terugkomen in de strass steentjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Carla,
    heerlijk vrolijk kaartje,
    die tekst vind ik ook zo leuk!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk hoe je dit in de sketch hebt verwerkt. Lekker vrolijk kaartje!
    Groetjes CAroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch heb je gebruikt voor deze mooie en vrolijke kaart.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad een heel vrolijk kaartje Carla...heel geinig stempeltje en ook een gave sketch gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk.....vrolijk kaartje Carla!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very cute card. I like the way you used the gems instead of ribbon or paper. Nicely done. Thank you for entering this week's challenge at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een vrolijk plaatje, prachtig ingekleurd Carla.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi swingend kaartje Carla de tekst match mooi met het afdrukje, mooi kleurwerk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi gedaan! Deze sketch past inderdaad heel goed bij het plaatje.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een kaartje om vrolijk van te worden, mooi gemaakt.
    Het vorige voor Korneel is ook heel mooi gemaakt, ik kon het tijdens mijn bezoek aan die kleine spruit al bewonderen.(knap ventje je kleinzoontje)
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker vrolijke kaart met een leuke digi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lekker swingend kaartje. Grappig om te lezen, ik had het laatst ook. Digi allang gekleurd maar geen idee wat ik ermee moest en ineen weet je het.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is great fun. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is such a fun card thank you so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen