Volgers

maandag 30 januari 2017

With All My Heart (2) (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een tweede voorbeeldkaartje met een andere stempel uit
de "With All My Heart Set" van Beccy's Place.
Ik vind de stempels prachtig en je kan er zoveel mee doen.
Heel gepast voor verschillende gelegenheden.
Vallen ze bij jullie ook in smaak ?


De clear stamps uit de set "With All My Heart"
kan je HIER vinden in Beccy's Online Store.
Ik heb gekleurd met Faber Castell Polychromos.
De mal MFD088 van Nellie Snellen 2 keer gebruikt.
De bloemetjes zijn gemaakt met de ponsjes
FLP028, FLP027 en FLP031 (blaadjes) van Nellie Snellen.
Het scrappapier is van Craft Sensations


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes

17 opmerkingen:

  1. Ik vind je beide kaarten met deze mooie stempels prachtig! En zo schitterend gekleurd weer, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie bloem, prachtig gekleurd en super met de bijpassende papiertjes en kantje!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. mooie stempel en de kaart is zo'n mooi geheel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook een hele mooie, Carla....en dat kant maakt het tot een romantisch kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt Carla.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Carla !Mooi met dat kantje erop verwerkt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart heb je gemaakt. Alles past bij elkaar, kleuren en rozen....super.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi weer hoe het afdrukje terug komt in het DP.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Carla,
    wat heb je mooi papier gebruikt, het past prachtig bij de leuke digi..mooi kantje heb je gebruikt..super gedaan
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kaartje Carla...alles past zooooo mooi bij elkaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Carla,
    ook deze roosjeskaart vind ik helemaal geweldig, ben blij dat ik niet hoef te kiezen, want ik zou dat niet kunnen, vind ze zo mooi!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, wat een mooie stempel!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige romantische kaart. Mooi ingekleurde digi en mooi afgewerkt met het kant en de bloemetjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen