Volgers

woensdag 13 april 2016

Oude rommel of toch niet?

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie eens iets totaal anders zien.
Niemand die zich zou  kunnen inbeelden, dat dit  kaartje van mij is en eigenlijk kan ik het zelf  ook bijna niet geloven.
'k Zat in mijn kasten te rommelen en kwam van die oude stickervellen tegen. 
Jullie kennen ze vast nog wel.
'k Dacht wat kan ik daar nu nog mee doen, maar zoals ik nu eenmaal ben, ik gooi niet snel iets weg.
Dus maar eens beginnen nadenken om er een kaart mee te maken.
't Resultaat zien jullie hieronder.
En nu ben ik natuurlijk benieuwd of ik iemand hiermee kan inspireren?


Benodigdheden:
Crème kleurig en Bruin cardstock
Een scrappapiertje
Stickervellen
Dubbelzijdige plakband, lijm en een fijn schaartje.

Heel eenvoudig te maken:
Plak de stickervellen op het cardstock en knip uit.
Schik daarna alles op je kaart en plak vast.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

18 opmerkingen:

  1. Leuk idee Carla om toch de oude stickervellen weer eens te gebruiken. Ik heb er ook nog liggen.
    Bedankt voor de tip !
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom niet! mooi resultaat met die 'vakjes'! Zag in Den Bosch gelijkaardige stickers om in te kleuren, ze komen zo te zien dus weer 'in de mode'!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad alles komt terug.
      Haha, wie weet breng ik terug iets in de mode.

      Verwijderen
  3. Goed idee om die oude stickervellen toch te gaan gebruiken. Vind het een leuke kaart geworden, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla,
    leuk om je -oude-stickervellen weer eens te voorschijn te halen..Ik heb er ook nog een paar mapjes vol..
    Mooie rozen heb je gemaakt en leuk de vlakjes achtergrond,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is dat toch leuk he... om onder in de kast iets te vinden waarvan je dacht "het is nutteloos", en uiteindelijk eindig je met een hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi is deze stickerkaart Carla....Heb hier ergens onder in de kast ook nog wel een doos vol liggen....wie weet komen ze binnenkort ook eens boven water...je heb me al wel geinspireerd..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk. ik ken het niet.. maar ziet er heel leuk uit.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er een mooi kaartje van gemaakt Carla, maar hier in huis zijn ze niet meer te vinden hoor!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eigenlijk is het ook gewoon zonde om al die spulletjes te laten liggen.
    Dit kaartje ziet er erg leuk uit zo met de stickertjes. Het krijgt een beetje het effect van een glas-in-lood raam.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit heb je weer heel goed gedaan hoor Carla, mooie achtergrond waar de bloemen mooi op uit komen!!Dit doet me denken aan mijn begin periode , toen gebruikte ik dit ook en den mensen vonden het steeds super, dus doe gewoon verder je resultaat is prachtig!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart! Leuk om zo eens wat te doen wat al tijden in de kast ligt... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oude rommel of niet, ik vind het prachtig Carla!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat mooi gedaan. Ik heb ze ook nog steeds, maar dat knipwerk eromheen lukt niet zo goed. Maar ik gooi ze ook nog niet weg....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart. ik heb ook nog heel veel stickkervellen liggen. Misschien moet ik toch ook maar eens mee aan de slag gaan
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart heb je met de stickers gemaakt. Een tijd lang zag je hel veel kaarten met stickers voorbij komen. Leuk om met oud materiaal weer iets te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Carla,
    hoe herkenbaar,
    ik heb ook nog stickers liggen, misschien ooit nog eens gebruiken,
    maar ik vind het eigenlijk niet zo mijn ding...
    Je kaartje vind ik wel stijl hebben, zo met dat goud...
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen