Volgers

woensdag 17 februari 2016

The Three Tenors

Hallo allemaal,

Wat ben ik blij met mijn nieuwe bloglayout, waarvoor mijn dank aan Sieta.
Het was toch nog niet helemaal in orde en ze heeft hem voor mij aangepast.
Nu ben ik helemaal tevreden.

Tijd om nog eens een kaartje te tonen met een nieuwe digi van Beccy's Place.
Het is er ééntje uit de set "The Three Tenors".
Allemaal leuke katten, maar de tijd ontbrak me om met elke kat(ten) een kaartje te maken.
Het kaartje is ondertussen al onderweg naar KATrien, die morgen jarig is.


De digi uit de "The Three Tenors Set" heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft potloden.
Het frame komt uit de set LR0141 Creatable Double Frame van Marianne Design.
De 2 hoeken zijn gemaakt met een hoek uit LR0285 Creatables Vintage Corners (Anja van Laar) Van Marianne Design.
De poes komt uit de set ADD10023 Animal medley Cats and Dogs van Amy Design.
Rondjes gemaakt met ponsjes.
Tekst en malletje errond is van Crealies.
Scrappapier uit een blokje van Boekenvoordeel.

Zie hem uit volle borst zingen.

Hebben jullie zin om mee te doen aan de February Challenge bij Beccy en kans maken om haar mooie digi's te winnen?
Stuur dan een HIER je kaartje in.

Graag wil ik met deze kaart deelnemen aan de challenge:
AnMaCreatief, challenge 53 thema Feest.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke digi heb je gebruikt Carla en je kaartje is helemaal super.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blijft grappig dit setje met de zingende katten. Leuk gemaakt Carla. Het is net of de kat een parapluutje boven haar heeft :)
    Inmiddels mijn blog ook weer aangepast. Met de zijkantjes lukte het eerst niet.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Carla,

    Wat een superleuke kaart met die poezen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de digi's van de tenoren super! Mijn man zingt als tenor in 2 koren en vindt ze ook wel grappig!
    Je kaartje ermee is héél mooi!
    Je bloglayout is idd nog iets beter, je middenruimte is wat verbreed, overzichtelijker dus! vind het wel heel mooi, kleurencombi, verschillende dessins erin en zo'n mooie bloemetjes: proficiat!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, wat grappig KATrien. Je kaartje is echt hele leuk en dat zal zij ook vinden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart is dit geworden, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart Carla.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stempel heb je op je kaart gebruikt. Erg mooi geworden!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Leuk gemaakt.Je kaartje is helemaal super.

    Groetjes
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kaart Carla,
    grappige digi en leuk stans van het katje, KATrien is daar vast heel blij mee,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha een kaartje voor KATrien.. geweldig.. ik vind het een prachtige digi.. mooie kleuren heb je gebruikt op je kaart. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is heel mooi Carla, wat een leuke kat.
    Mooie sprekende vrolijke kleuren en prachtigemallen.
    Heel mooi opgebouwd.
    Voor jou doen zit er heel vel op, maar ik vind hem schitterend!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super zeg! Echt een gave kaart! En wat heb je mooi gekleurd. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great card, love the colouring of this image.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
    leuke digi gebruikt en mooi ingekleurd.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hij is vrolijk die kat van jou! een heel leuk verjaardagskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Carla,
    allereerst de complimenten voor je mooi blogverandering!!!
    Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt en zo toepasselijk voor Katrien hihihi....
    Ook onderstaande kaartje met de hortensia vind ik weer erg mooi!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Carla. Vrolijke kleuren heb je gebruikt en een hele leuke digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen