Volgers

woensdag 3 februari 2016

Mister postman

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik hier terug met een Penny Black kaartje om mijn verkoopbakje aan te vullen.
Ik heb deze stempel al meermaals gebruikt, het blijft een favorietje.


Het kaartje heb ik gemaakt met de sketch van Stampin your Way Challenges en ik ga hiermee dan ook deelnemen aan hun februari challenge, #37 naar de sketch van hieronder
En door een stempeltje van Penny Black te gebruiken kan ik deze kaart ook nog laten deelnemen aan de Anything Goes challenge, op het challengeblog van Penny Black Saturday Challenge. Mijn 3de deelname voor deze maand.

Met mijn kaartje "Lach" (zie in mijn sidebar) behaalde ik een Top 3 plaatsje bij Hobbywinkel De Egel.
Natuurlijk ben ik daar heel blij mee.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk,
Groetjes
 Carla

33 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kaart. Zat net te denken ga weer eens een rood/wit/blauwe kaart maken en dan zie ik deze kaart. Helemaal leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla,
    mooie kaart in rood/wit/blauw, leuk egeltje van Penny Black, ik kreeg vanmorgen een beterschapskaart, ook met het egeltje..mooi tekstrondje op je kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Carla met de egel postbode!
    Mooi detail is ook de echte postzegel....erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die PB-egeltjes hebben alemaal zoiets leuks, net als deze enige postbode op een wel heel Hollands achtergrondje!! Proficiat met je top 3 kaartje Carla!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart,Carla.Wat een lief egeltje van Penny Black.Leuke sketch en een super leuke tekst stempel.Gefeliciteerd met je top 3 kaart.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha Carl,
    dit is een enig kaartje! Die stempeltjes zijn zo leuk! De sketch ligt ook op mijn tafel te wachten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een pracht van een kaart is het geworden Carla - superleuk Penny blackje en je kaartje is helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart Carla! Heel leuk de Hollandse kleuren, super mooie tekststempel en het egeltje is zo schattig :) De postzegel is een leuke touch! Gefeliciteerd met jouw top drie notering! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! Die stempel is erg leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, Carla.
    En gefeliciteerd met je top 3 notering!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk postmuisje :).
    mooi kaartje Carla en proficiat met je nominatie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. héél mooi!
    leuk met de Belgische postzegel op dit Nederlands gekleurde kaartje! Zo'n schattig stempeltje ook! (mijn vader was postbode, beetje nostalgie!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. PRACHTIG kaartje met dit schattige postbode egeltje Carla....en dat in die 'hollandse' kleurtjes met een belgische postzegel erop ...leuk idee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het blijft inderdaad een schitterende stempel en je hebt er weer een mooi kaartje meegemaakt. Gefeliciteerd met je top 3 notering.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het blijft inderdaad een schitterende stempel en je hebt er weer een mooi kaartje meegemaakt. Gefeliciteerd met je top 3 notering.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Carla...die PBtjes blijven leuk! Proficiat met je Top 3 plekkie...terecht verdiend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze doen het altijd goed op een kaartje Carla, die leuke egeltjes...dat laat jij ons ook weer zien! Mooi kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach wat is dit ook weer een lieffie Carla, het papier in het rood/wit/blauw staat er prachtig bij.
    Mooi gekleurd, mijn oog viel gelijk op de postzegel, leuk idee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die muisjes blijven leuk. Een schattig kaartje , Carla! En gefeliciteerd met je Top3 plaatsje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card Carla, I like the adorable hedgie image and the design
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi en lief kaartje!! Hele mooie kleurencombinatie!! en schitterende afwerking met die postzegel der bij!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een dot van een kaart Carla!
    Ben het helemaal met je eens.... Penny Black stempels blijven leuk om te gebruiken en deze is zoooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. JIj hebt een schattig egel kaartje gemaakt wat een scahttie! En het parkeer schijfje is ook een mal.. Als je onderaan mijn pagina kijkt dan zie je alle gebruikte materialen staan :) groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart met een heel mooi ingekleurd stempelte en prachtig DP en kleurtjes papier!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    heel leuk dat egeltje met de post rond loopt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A fabulous card, love teh cute hedgie
    Thanks for joining this months Penny Black Saturday Challenge
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi hoi Carla,
    ja deze postbode heb ik meer gezien!
    Heel mooi verwerkt op een kleurige kaart!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi gedaan, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGEblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kleurencombinatie en een schitterende stempel van het egeltje.
    Leuk dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Via het stamping your way ch. blog kwam ik bij jou terecht . Wat is je kaartje leuk .
    Ik ben gelijk volger geworden .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen