Volgers

dinsdag 1 september 2015

ZOMERCHALLENGE

DIT BERICHT BLIJFT TOT 1 SEPTEMBER BOVENAAN STAAN (scrollen)
Hallo creatieve bloggertjes,


Even eens wat anders.
Ik ben niet jarig en mijn kaartenlintje in mijn woonkamer hangt er nu maar kaal bij.
Vandaar dat ik op het idee kwam, om een eigen zomerchallenge te doen.
Wat houdt dit in:
Al wie mij een zelfgemaakt, zomers kaartje met daarop GROETEN UIT ... (je woonplaats) opstuurt, doet mee.
Ik vind het spannend om vooraf niet te weten van wie ik post ga krijgen, dus schrijf hier niet dat je me een kaartje gaat sturen.
Wanneer ik van iemand een kaartje ontvangen heb, zet ik jou naam hieronder.
Daarna mag je het kaartje op je eigen blog plaatsen en reclame maken voor mijn zomerchallenge, door gebruik te maken van deze foto.
Wat je kan winnen blijft ook nog een verrassing.
Ik heb 2 kinderen, onze Ken (33 jaar) en ons Debra (31 jaar) en die ga ik, eind augustus, elk een kaartje, naar hun eigen smaak,  laten uitkiezen. (2 winnaars dus)
Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden, graag willen meedoen en mij een gezellige woonkamer bezorgen.
Na de zomer komen de kaartjes in mijn knutselateljeeke te hangen, zodat ik er nog heeeel lang kan van genieten.
Waar naartoe sturen:
Carla Aerts
Scheeveld 40
2870 Puurs
BELGIE
(graag voldoende frankeren aub en opgelet het is voor Belgiƫ)

Zomergroetjes,
Carla
DIT BERICHT BLIJFT TOT 1 SEPTEMBER BOVENAAN STAAN

49 opmerkingen:

  1. Leuke challenge en zo krijg je je woonkamer wel vol hopelijk
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, Carla.
    Ik hoop dat je veel vakantiegroeten thuis gestuurd krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat vast lukken!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat leuk verzonnen, ik hoop dat je veel kaarten ontvangt ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee Carla. En wat heb je die foto leuk ge-fotoshopped, prachtig!
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee ik denk dat je wel heel veel kaarten zal ontvangen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top idee, ik hou het in mijn achterhoofd Carla.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee Carla. Ik hou het in mijn achterhoofd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee. Ik hoop dat je kaartenlintje helemaal vol komt te hangen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee Carla, dat je maar veel kaartjes mag ontvangen

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk idee Carla.....hopelijk moet je er een lijntje bij maken....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 13 juli 2015 - vandaag mijn 2 eerste kaartjes voor de zomerchallenge ontvangen.

    Karin van (Mijn creahoekje) met groetjes uit Zeeland
    en
    Nancy van (Mijn Creatie(fje)s) met groetjes uit Koksijde

    Allebei super bedankt.
    Ik ga ze meteen aan mijn lintje hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk mag je snel kaartenlintjes bijhangen! Leuke challenge! Ik heb je mooie foto van de challenge op mijn blog geplaatst.
      lieve groetjes, nancy

      Verwijderen
  13. Heel leuk idee Carla. Ik hoop, dat het goed werkt. Mijn vakantie zit er voor dit jaar al op, maar Delft is een mooie stad om iemand daarvandaan de groeten te doen, dus wie weet???gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vandaag lag er nog een grote verrassing in mijn brievenbus met groeten uit Hooge Zwaluwe.
    Een geschilderd kunstwerk van Martha van (Creaties van Daatje)
    Prachtig gemaakt Martha, ik ben daar ontzettend blij mee.
    Bedankt.
    Ik ga ze meteen bij de andere aan mijn lintje hangen.
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had je kaart op de bus gedaan. Jammer dat ie nog niet binnen is en dat je hem al op mijn blog heb gezien. In het echt is ie veel mooier ;-)

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zal nog wel toekomen, maar vanuit Nederland kan het iets langer duren.Ik zet het hier altijd wel neer, wanneer ik post gekregen heb.

      Verwijderen
  16. En vandaag is de postbode me een kaartje komen afgeven met groeten uit Wehl.
    Het komt van Jeanet (Scrappen en beppen).
    Zeer origineel en mooi gemaakt Jeanet.
    Hartelijk bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk vandaag nog 2 kaartjes ontvangen.
    En Anja je mag gerust zijn jou kaart zat er ook bij.
    Ik heb de groeten gekregen uit:
    Anja (Anja 3d) met groetjes uit Kudelstaart
    en
    Gerrie (Gerrie's knutselhoek) met groeten uit Diepenheim
    Super bedankt voor jullie prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig ideetje Carla , gaat je
    echt lukken allemaal , have fun !
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vandaag mag ik nog 2 kaartjes voor de zomerchallenge aan mijn lintje hangen.
    Ze komen van
    Epie (Cards by Epie) met groeten uit Drachten
    en van
    Wilma (Wil Frutsel) met groeten uit Garderen en Waalre
    Leuk dat jullie meedoen en super bedankt voor jullie prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je wel Carla, en graag gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ga zeker trachten mee te doen, maar nog even geduld aub!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vandaag heb ik weer 2 mooie kaartjes ontvangen.
    Eentje van Petra (Petra-loves-paper) met groetjes uit Eethen
    en
    Eentje van ????? (staat geen naam bij) met groetjes uit Dronten
    Wie is de persoon die de kaart met het paardje gestuurd heeft?

    Leuk dat jullie meedoen aan m'n zomerchallenge. Bedankt voor jullie prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb eens zitten rondneuzen bij mijn volgers en ik denk ondertussen gevonden te hebben van wie het kaartje uit Dronten met het paardje is.
      Volgens mij is het een zelfgetekende van Dora (Dora-knutselhoekje).
      Klopt dat Dora?

      Verwijderen
    2. Hey Carla,
      tjonge, Ik al een vermoeden dat je gelijk kon raden van wie je een kaart had gekregen. vandaar dat ik zei: groetjes van mij!
      Zo leuk dat je het kaartje ontvangen hebt. En inderdaad, het kaartje van de pony is van mij en is zelf getekend. Wij gaan niet op vakantie, vandaar iets van onze boerderij. wij hebben gevlekte shetlanders.
      en mijn digi's heb ik even 'uit de lucht' gehaald omdat mijn externe geheugendisk kapot is. daar stonden mijn digi's op.
      Veel succes met je slinger!
      groetjes Dora

      Verwijderen
  23. Vandaag zat er nog een kaartje in de brievenbus en daarvoor moet Hermien (Handmadebyhermien) met groetjes uit Weert voor bedanken.
    Tof dat je meedoet, mercikes.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Graag gedaan Carla, ik hoop dat je nog vele kaartjes mag ontvangen!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb vandaag het 12de kaartje voor mijn zomerchallenge ontvangen.
    De mooie kaart is van Marijke (Marijkesscrapkaarten) met groeten uit Numansdorp.
    Leuk dat je meedoet, bedankt.


    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vandaag weer 2 nieuwe kaartjes in de bus.
    EĆ©ntje van Maartje (Cards en Box bij Lady M) met groetjes uit Katwijk
    en
    EĆ©ntje van Lisbeth Van Den Heuvel (Lisbeth) met groeten uit Oostmalle.
    'k Ben met jullie mooie kaartjes weer helemaal blij mee.
    Super bedankt voor jullie deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vandaag heb ik nog een hele mooie kaart uit mijn brievenbusje mogen gaan halen.
    Ze komt van Corrie (Corrie's kaartenhobby) met groeten uit Hellevoetsluis
    Ik ben er weer helemaal blij mee, bedankt Corrie.
    En joepiejee, mijn eerste lintje hangt vol met 15 kaartjes.
    Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het nu stopt, neen hoor, want ik heb nog een lintje ernaast klaarhangen waar ook nog 15 kaartjes aan kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Graag gedaan Carla.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het zijn inderdaad stickertjes Carla, die vind je bij de Hobbydots, ze zijn van het Hobbyjournaal, ze hebben ze in allerlei kleurtjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vandaag heeft mijn zus me ook een kaart voor de zomerchallenge afgegeven.
    Marleen van (Hobbyleen) met groeten uit Bornem
    Super bedankt zussie.
    Je hebt het gezien hƩ, het hangt mooi bij de andere kaartjes aan mijn lintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vandaag zat er weer een leuke verrassing in de brievenbus.
    Een mooie kaart met groetjes uit Heerlen.
    Ze komt van Gaby (Dol-fijne Creaties).
    Leuk dat je deelneemt aan m'n zomerchallenge en bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel graag gedaan, Carla!!!
      Fijn te weten dat de kaart goed is aangekomen.
      Lijkt me wel leuk dagelijks verrassende post te krijgen...:-)
      Geniet ervan!!!

      Creatieve groetjes, Gaby

      Verwijderen
  32. De postbode heeft goed zijn werk, want vandaag zat er terug een mooi kaartje in mijn brievenbus.
    Het kwam van Claudia (Knutselmeisjes: Claudia, Paulette en Joran) met groetjes uit Oostmalle.
    Ik ben er weer heel blij mee.
    Bedankt dat je wil meedoen aan mijn zomerchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. En alweer mocht ik vandaag 2 mooie kaartjes uit min brievenbusje gaan halen.
    EĆ©ntje van Trees (Kaarten en nog veel meer) met groeten uit Hilversum
    en
    EĆ©ntje van Bea (Bea's Creja kaarten) met groeten uit Rolde
    Leuk dat jullie meedoen aan mijn zomerchallenge, dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik heb het graag gedaan hoor! Het is ook een leuk initiatief. En fijn om te weten dat hij aangekomen is. Ik hoop niet dat je porto hebt moeten betalen. Op het postkantoor zeiden ze dat deze postzegel genoeg was.
    Hopelijk mag je er nog een lintje bij gaan hangen in je kamer.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat voelt dit toch leuk aan, ik kan weer komen schrijven dat er nog 2 mooie kaartjes bij me zijn toegekomen.
    Een kaartje van Wies (Wies creablog) met groeten uit Groningen
    en
    Een kaartje van Maria (Maria's knutselplezier) met groeten ??? (staat niet bij waar het is)
    Dames jullie kaartjes zijn prachtig.
    Bedankt.
    Ze hangen ondertussen bij de andere en er is nog altijd plaats voor meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oef sorry , de groeten kwamen uit Sint Niklaas, ik had de opdracht niet zo goed gelezen ik wou je alleen ook een kaartje sturen, ja ik woon echt niet ver van jou!!

      Verwijderen
    2. HĆ© Maria dat is leuk en vroeger woonde je bijna in mijn achtertuin. Ik maar denken dat je een Hollandse was.

      Verwijderen
  36. Het is nog niet gedaan, ik krijg nog altijd kaartjes binnen voor de zomerchallenge en dat vind ik natuurlijk super fijn.
    Vandaag nog een hele mooie in mijn brievenbusje gevonden.
    Ze komt van Rosina (Rosinas Scrapcards) met groeten uit Schijf.
    De teller staat momenteel op 23.
    Mijn kinderen gaan het heel moeilijk krijgen om daar tussen te moeten kiezen. Stuk voor stuk juweeltje en ik koester ze allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh zo leuk, ik mocht vandaag weer een kaartje uit mijn brievenbusje halen.
    De mooie creatie komt van Gerjanne met groeten uit Twello.
    Fijn dat je wil deelnemen aan mijn zomerchallenge, dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Spannend, morgen, 2 september 11.00 uur de uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen