Volgers

zaterdag 14 februari 2015

Koe op de tractor

Hallo allemaal,

Jullie geloven het nooit, maar tegenwoordig rijden er al koeien met de tractor.
Kijk maar, hieronder heb je het bewijs.


Dit is het 2de bedankkaartje dat  ik in opdracht moest maken.
Weer heel anders dan de vorige.
Vrij eenvoudig, omdat ik er geen bloemen kon in verwerken, want deze gaat ook weer naar een man.

Het is een kleurplaatje dat ik ingekleurd heb met Derwent coloursoft potloden.
De achtergrond is ook zelfgemaakt met de mask stencil gears van CraftEmotions en Distress Ink.
De blauwe strook is gemaakt met een embossingmal.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

23 opmerkingen:

  1. Wat een grappig plaatje. Leuke kaart geworden, |Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi deze is leuk!!
    toch gaaf zo''n koe op de tractor..

    groetjes,gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, koeien op de tractor! Dan hebben jullie het vast minder druk, Carla! :) Je kaartje is super leuk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carla wat een leukerd zeg. En zo grappig

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,
    Keileuke kaart, wat een grappige digi en de papiertjes weer super gecombineerd,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuke digi Carla, prachtige kaart heb je gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een SUPER kaartje Carla....prachtige afbeelding en mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart,Carla.Grappige stempel en het designpapier is heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig plaatje heb je gebruikt Carla en je kaart is weer helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lig in een deuk van het grappige plaatje Carla.
    Wat heb je deze kaart weer prachtig gemaakt, alles klopt weer bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh die is grappig Carla,hier zullen ze wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi carla,
    lachen zeg dit kaartje!
    Heel mooi gemaakt!!!!
    Ik zie dat ik al weer 3 kaartjes achter lig...
    ik vind die oldtimerkaart ook super!
    Het kerstkaartje heel sfeervol!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Carla
    Mooie kaartjes
    sorry dat ik vorige week niet langs ben geweest, ik had server problemen
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke en grappige kaart, Carla! Heel mooi gedaan!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi

    Heel toffe kaart. Mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. geweldig kaartje en superrrr leuk plaatje Carla
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hahaha ik moet echt lachen om deze super grappige kaart....heel mooi ingekleurd plaatje....leuke felle kleurtjes en alles heel mooi afgewerkt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, Carla. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Heel gaaf is ie weer.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb al veel gezien maar koeien die met de tractor rijden nog niet, ik zou zeggen neem die maar alvast in dienst!
    Heel mooi en leuk gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ze nog nooit tegengekomen Carla hahahaha. Leuke kaart weer hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen