Volgers

zaterdag 27 juli 2013

Vakantiefoto in vintage stijl

Hallo allemaal,

Ja jullie zien het goed, ik ben het weer die een kaartje gemaakt heeft in vintage stijl.
Straks gaan mijn Derwent potloodjes nog denken dat ik boos op hun ben.

Onlangs heb ik op onze reisbus naar Wales veel nieuwe mensen leren kennen en met de één  heb je al wat meer band dan met de andere.
Met de dame, samen met mij op de foto, klikte het goed en we hebben heel veel tegen elkaar verteld.
Waar gaan dan zo'n gesprekken zoal over? Tja, dat is niet moeilijk, over kaartjes  enzo.
Zij houdt heel veel van kaarten, maar maakt ze niet zelf en ik beloofde om er af en toe ééntje voor haar te maken.
Hieronder zien jullie dan het resultaat van het eerste kaartje voor mijn nieuwe vriendin.


Helaas is de foto niet zo mooi, maar aan gebrek aan een betere, moest ik deze wel gebruiken.

Ik zou dit kaartje graag willen laten meedoen aan de We Love Vintage Challenge, met als opdracht "gebruik 1 of meerdere vlinders"
Mijn 2de en dan ook mijn verplicht laatste deelname aan dit thema.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

15 opmerkingen:

  1. Hele mooie vintage kaart Carla. Mooi papier en mooie details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi Carla! daar zal je nieuwe vriendin zeker blij mee zijn:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Carla wat heb je dat supermooi gemaakt voor je nieuwe vriendin, ik vind hem helemaal geweldig en weet wel zeker dat zij dat ook zal vinden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Carla, heel erg mooi.
    Liefs van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ..en nog één, wat leuk !! Helemaal in de Vintage mood, het is ook leuk om Vintage kaarten te maken..Je hebt prachtig papier gebruikt, leuke bloemen, mooi de foto van jullie samen,fijn om nog een inzending te zien voor WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla,
    Dank je wel voor je reactie op mijn blog, dat waardeer ik heel erg! natuurlijk ook meteen even bij jou langs.
    En wat leuk als je met een vakantie trip nieuwe mensen leer kennen en er ook nog een leuke vriendin aan over houd super toch! Je kaart is prachtig en ze zal er vast heel blij mee zijn!
    Ik ga je blog meteen volgen, Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Carla, dat wordt vast en zeker gewaardeerd...Ik heb zojuist mijn mail even bekeken en er zat een hele leuke tussen!!!!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super gaaf gemaakt daar zal ze blij mee zijn
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Carla zal ze wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee Carla, zo'n nieuwe foto te gebruiken op een kaart die je er vintage uit laat zien.

    Groetjes Henriëtte (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal in de vintage-mood.....heel mooi gedaan hoor Carla en leuk voor je nieuwe vriendin zo'n persoonlijke kaart. Daar gaat ze vast blij van worden.
    Lieve groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je een nieuwe vriendschap erbij hebt gekregen, en wat n mooie kaart heb je voor haar gemaakt, leuk voor ons dat je meedoet bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent in de vintage ban geraakt, en fijn om een nieuwe vriendin er bij te hebben.
    leuk dat je meedoet met de challenge.
    Gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Carla, wat leuk dat je een vriendin aan je vakantie hebt overgehouden en wat heb je een leuke kaart voor haar gemaakt!! Daar kan ze alleen maar blij mee zijn lijkt me.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen