Volgers

woensdag 5 juni 2013

Zomerkinderen

Dag allemaal,

We zijn er alweer.
Jaja, ik ben weer enkele avondjes druk aan het kaarten maken geweest.
Overdag geen tijd en 'k wil dan toch zo graag aan verschillende challenges deelnemen, dan heb ik maar één keuze en dat is nachtwerk met als gevolg dat ik moe ben in de dag.
Het kaartje dat ik jullie vandaag laat zien heb ik gemaakt voor  het We Love Vintage Challengeblog met als opdracht, maak een zomerse vintage kaart.
Ik ben het niet zo gewoon om vintage kaartjes te maken, dus ik hoop dat mijn kaartje eraan voldoet en dat die in de smaak zal vallen.
Wat vinden jullie ervan?


Het schattige plaatje heb ik via google gevonden en afgeprint op fotopapier.
Het malletje dat er net onder zit komt uit Creatables frames en swirls, Lr0116, van Marianne Design.
Het groene malletje daar onder is Crafttable rechthoek, Cr1202, eveneens van Marianne Design.
De twee hoeken zijn gemaakt met Creatable hoekje 1, Lr0143 en die komt ook nog uit het assortiment van Marianne Design.
Voor de bloemetjes (rood) het ik de Floral Punch small set, FLP020 flower-1, van Nellie Snellen gebruikt.
De binnenste bloemblaadjes zijn gemaakt met een super klein bloemenponsje.
Voor het bloemenhartje heb ik groene glitterglue gebruikt.
De groene blaadjes zijn gemaakt met de Floral Punch jumbo Rose leaf, FLP031 van Nellie Snellen.
Het scrappapier komt van een vintage blokje gekocht bij Action.


Challenges waar ik met dit kaartje graag zou aan willen deelnemen:
We Love Vintage Challengeblog, zomerse kaart
Hobby House, anything goes

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

23 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt Carla, leuk plaatje ook, bedankt voor je deelname bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje zeer geslaagd Carla, mss ga ik me er ook nog eens aan wagen...en dan bedoel ik het maken van een vintage kaartje. Het papier wat bij de gewonnen candy zat leent zich daar uitstekend voor.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet card Carla. Love the image and the design.
    Hugs Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In mijn ogen voldoet dit helemaal aan de vintage look Carla, het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,
    Wat leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..je hebt een schattig kaartje gemaakt, leuke bloementoefjes en..een lief plaatje..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die weer schattig Carla.
    Echt vintage !
    Ik vind het ook altijd moeilijk om een vintagekaart te maken.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart ,leuk plaatje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carla
    Wat leuk om jou ook een keer een vintage kaartje te zien .
    Je hebt hem prachtig gemaakt en wat een mooi plaatje is het ook .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Carla!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Carla. Een schitterend plaatje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. thank you for joining us for the Hobby House first challenge
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Carla, ik vind hem supermooi geworden, echt top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een prachtige kaart is dit Carla, zo mooi gemaakt, héél erg vintage hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card:) Thanks for joining us at The Hobby House x
    Hugs Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart en wat een mooi plaatje! groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij is het een echt zomers kaartje geworden mooi gemaakt hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig kaartje en plaatje.
    bedankt voor je deelname bij WLVC.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart, ik vind het plaatje ook heel schattig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje met een heeel lief plaatje. Dankjewel dat je meedoet bij WLVC Carla, superleuk!
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje!
    Mooi gedaan!
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Carla! Wat leuk je hier ook te zien met deze mooie kaart! Goed gelukt hoor, knap gedaan!
    Fijn dat je meedoet bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen