Volgers

dinsdag 25 juni 2013

Wedded Bliss set

Joehoe, ik ben er alweer.
Vandaag stel ik de plinternieuwe digi set "Wedded Bliss" van Beccy's Place  aan jullie voor.
Ik vind ze zelf weer zo fantastisch mooi en zo leuk te gebruiken op trouwkaarten.
'k Vond het dan ook weer super om er voorbeeldkaartjes mee te mogen maken.
De eerste krijgen jullie vandaag te zien en voor de volgende hou ik jullie nog een weekje in spanning.


Het gelukshoefijzer heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Ook heb ik mijn bloemetjes en blaadjes met mijn kleurpotloodjes ingekleurd.
Ze zijn gemaakt met de ponsjes FLP017 en FLP031 van Nellie Snellen.
Het vlindertje komt uit het setje exotic butterfly small DL 112 van Cheery Lynn.
Het frame om de digi is gemaakt met Labels Twenty-Two van Spellbinders.
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.


De superleuke digital set is HIER in Beccy's Place Store te verkrijgen.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

20 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Carla!!!! super leuk.

    groetjessssssssss Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Carla, prachtig ingekleurd, mooi papier, ik vind het weer een beauty van een kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had de digi's al gezien bij Beccy, heel mooi !
    Prachtige kaart heb je ermee gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hé dat doe je goed Carla!
    Een mooi geheel met frisse kleurtjes!
    Leuk ingekleurd!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke kaart, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een geweldige mooie kaart mee gemaakt Carla! Fris en lief zo met deze kleuren, je stempel is schitterend ingekleurd! Een prachtig geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful wedding card. Love the blue colours and the background paper is sweet with all the butterflies.
    Hugs Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Carla, die digi heb je weer supermooi ingekleurd!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Carla,

    Leuk dat je volger bij me bent geworden. Ik had je wel van hyves maar daar kom ik niet meer.
    Ik ben nu ook volger bij jou geworden hoor, gezellig.

    Groetjes en tot blogs
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Carla, mooie kleurencombi!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig kaartje Carla super kleuren
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart, wat een mooie digi!
    zo leuk dat je hiermee als DT-er als eerste mag laten zien met die afbeeldingen. echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi
    Jeetje wat ga jij als een speer .
    Dit kaartje is ook weer zo leuk gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap werk weer Carla! De kleuren zijn ook heel mooi gekozen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje Carla in prachtige kleurtjes en hele leuke digi dat hoefijzer...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart, Carla. Mooi ingekleurde digi en inderdaad zeer geschikt voor een huwelijk. De bloemen zijn ook mooi. Tegenwoordig heeft boekenvoordeel mooi papier vind ik.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Carla!
    en wat een leuke digi, de bloemen zijn ook mooi
    ingekleurd. Super...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen