Volgers

donderdag 6 juni 2013

Vos (Fox)

Hallo allemaal,

Toen ik de nieuwe challenge bij Craft a Scene zag ben ik meteen aan een kaartje begonnen.
Het thema voor deze maand is Realistic Forest Animals.
Een thema dat me wel ligt, dus je mag er nog meer van mij verwachten..
Voor mijn forest animal heb ik een mooie stempel van een vos gevonden.
'k Ben benieuwd hoe jullie deze vinden.


Challenges waar ik met deze kaart graag zou willen deelnemen:
Craft a Scene, Realistic Forest Animals
Miekelotte, Mannenkaart

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

21 opmerkingen:

  1. hoi Carla,
    prachtige kaart met die vos, inderdaad een pracht van een stempel. mooi ingekleurd.
    en ontzettend leuk dat je weer meedoet met de challenge craft een scene.
    tot de volgende keer! ben benieuwd. erg leuk dat je ook van tafereeltjes houdt om te maken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oja....de vorige challengethema was inderdaad best een pittige...hihi. geeft niet!
    ik hoop dat je af en toe hebt gekeken want er zaten prachtige creaties tussen om te zien. knap gemaakt!
    mooi dat je deze thema wel bij je past en leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de vos Carla. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla,
    Heel erg mooi gedaan, prachtig is de vos ingekleurd en leuk, de doorkijk naar het bos, hele mooie kaart,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Carla, ik vind het kaartje helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Carla, wat staat meneer de vos daar parmantig te kijken. wat een prachtige kaart laat je ons weer zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dit is echt je ding Carla. Ik vind het een hele mooie.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooie kaart Carla, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje Carla...heel mooi plaatje van die vos en ook de kleuren passen er perfect bij...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Carla zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla,
    Wat een prachtige kaart die heel mooi aansluit bij beide thema's.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Carla

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt .
    en je stempeltje ook weer erg mooi ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat weer mooi gedaan, Carla, een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi kaartje weer Carla
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love the fox Carla, and the scene you've made with it. Thanks for joining in at Craft a Scene this month.

    Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk met die achtergrond, het vosje komt goed uit op die manier.
    gr,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi my dearest friend,happy Saturday^_^
    What a gorgeous card,beautiful image^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. It is a beautiful card Carla. Great fox and lovely papers. Thanks for joining us this month at Craft a Scene. NancyD

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your card is stunning to look at.
    I love the design and the various textures and the fox is just perfect!

    BeantwoordenVerwijderen