Volgers

zaterdag 8 juni 2013

Tractor


Dag allemaal,

Tussen de grote werken door kom ik jullie mijn kaartje, dat ik gemaakt heb voor de Nederlandse Kaarten Uitdaging, aan jullie tonen.
Ik vond het zo'n mooie sketch om wat mee te doen.
Ik heb het onderwerp aangepast aan de werken, vandaar een tractor op mijn kaart.
Een echte stoere mannenkaart.
Nu vind ik het toch wel heel leuk om jullie mening hierover te horen.



Schets

En nu nog wat fotootjes van ons groot werk, die horen er ook bij.

Gras hakselen voor de wintervoorraad voor ons beestjes.





Mijn kleinkinderen Jens en Jelle bij de hakselaar

Ikke met Jens

Ikke met Jelle



Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

24 opmerkingen:

  1. Hoi Carla
    Wat heb je de sketch ook weer leuk verwerkt .erg mooi gedaan .
    En wat een super leuke foto,s
    Vooral die waar je met je kleinkinderen op staat zijn erggggg leuk .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great take on the sketch Carla. I love that old tractor. The card looks beautiful in grey scale :)
    Hugs Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart wat heb je dat leuk gedaan met het label...en wat een leuke foto's heb je erbij geplaatst leuk met de kleinkinderen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar ken ik dat plaatje van die tractor van ? :)
    Dat zijn drukke werkzaamheden daar bij jullie Carla. Leuke foto's van de kleintjes. Het is wel oppassen als ze daar rondlopen met al die grote tractors en andere voertuigen. Nog even en Jens kan zelf al op de tractor rijden :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla
    Ik vind je mannenkaart echt prachtig, leuke tractor, mooie tag, leuk de beestjes onder op de kaart en wat een prachtige foto's van het boerenbedrijf..en natuurlijk van jou met de kleinkinderen..leuk
    geniet van het mooie weer..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow Carla wat een schitterende mannen tag heb je gemaalt echt beeldschoon.
    Prachtige foto s leuk he kleinkinderen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave stoere kaart, Carla, en wat een geweldig mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie en stoere mannenkaart Carla. Heel toepasselijk. Leuke foto's van jou en de kleinkinderen en van de koe ook natuurlijk.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een geweldig mooi kaartje Carla....het oldtimertractorplaatje is ook prachtig
    Dat is onze grote hobby om tochten met onze oldtimertractoren te rijden....
    Ook de foto's van het gras hakselen zijn super mooi...evenals jij met de kleinkids
    bij de koe...PRACHTIG ....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je kaart ziet er prachtig uit.
    Dank je wel voor je deelname bij NKU.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een supergave kaart Carla, heel mooi!
    Leuke foto's, er is weer hard gewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een geweldige kaart
    en in die mooie tinten
    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartje Carla een echte mannenkaart,de foto's zijn ook heel mooi zo lief met de kleinkinderen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Carla wat is je kaart super geworden, helemaal geweldig vind ik hem. Schitterende uitwerking van de sketch, top.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel.
    En wat een gave foto's heb je geplaatst, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Carla, Wat een prachtige kaart. Een echte stoere mannenkaart, prachtig. En wat een leuke foto's! Leuk dat je meedoet bij de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige mannenkaart heb je van de sketch gemaakt Carla, en wat een stel leuke jongens heb je als kleinkinderen, Je mag er trots op zijn.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhhhhh Carla deze kaart is gaaf!!!
    leuke foto's jij je klein kinderen en de koe


    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje heb je gemaakt met onze sketch Carla, en wat een leuke fotoos.'gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super gave kaart mooi van kleur en leuke foto's van die boy's en koe
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Carla, wat een prachtige kaart met de tractor en wat heb je prachtige zomerse foto's gemaakt op de boerderij. LEUK. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Carla, leuke uitwerking van de schets!
    Mooie foto's ook van je kleinkinderen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaart is dat weer.
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Carla, bedankt dat je volger bent geworden op mijn blog en sorry dat het zo lang duurde vooraleer ik een bezoekje bracht maar het waarom staat uitgelegd op mijn blog. Als ik binnenkort terug meer tijd heb kom ik uitgebreid terug langs hier.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat erg Carla, ik heb deze kaart helemaal over het hoofd gezien, ik zit nu even te kijken bij de N.K.U en zie ik deze schitterende kaart van jou, wat heb je die mooi gemaakt, mooi dat zwart/wit, sorry hoor ik had de kaart echt niet gezien, maar beter laat dan nooit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen