Volgers

maandag 17 juni 2013

Punches/Dies (Rose Fairy)

Dag lieve volgertjes allemaal,

Wat is nu nog een week, 't is zo voorbij.
Buiten mijn wekelijkse voorbeeldkaartjes kan ik jullie niet zoveel laten zien, want ik ben al volop kaartjes aan 't maken voor in de toekomst, zodat ik binnen enkele weekjes met een gerust hart op vakantie kan vertrekken.
Het voorbeeldkaartje dat ik jullie vandaag laat zien, lag ook al een tijdje te wachten om geplaatst te worden.
Vandaag start onze nieuwe Digi Makeover Challenge bij Paper Makeup Stamps, met als thema "Punches/Dies" en dus nu kan ik laten zien wat ik er voor gemaakt heb.


De digital stamp (Rose Fairy) komt uit de Digi Fairies van Paper Makeup Stamps en kan je HIER in de shop vinden.
Ik heb haar ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Het frame eronder is de rechthoekige Crafttable Cr1202 van Mariannen Design.
De 2 vlindertjes komen uit het setje Lr0158 Creatables vlinders eveneens van Marianne Design.
De bloemetjes zijn gemaakt met Vintage Flourishes 6003/0030 van Joy Crafts, ingekleurd met Distress markers.
Het scrappapier heb ik gekocht bij Boekenvoordeel.


Challenge:
Heb je zin  om mee te doen met de challenge,  stuur dan   je  "Punches/Dies creatie in bij The Paper Makeup Stamps blog en je maakt kans om 3 digi's naar keuze uit de shop te winnen (5 digi's als je een  Paper Makeup Stamp digi gebruikt hebt).
Alleen creaties met eender welke  digi erop zijn toegestaan.


Challenge waar ik met dit kaartje graag zou willen deelnemen:
Crealing, bloemen
Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

22 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart Carla.
    Fijne knutselweek.....liefs Ghea
    kom gerust eens op mijn blog kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart Carla

    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla

    Ja de tijd vliegt zeker alweer maandag .
    en inderdaad voor je het weet vakantie.
    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt .
    Ik vind die bloemen erop errrrrggg mooi .
    Die springen er echt uit .
    Fijne week
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan Carla! De bloemen op je kaart springen echt in het oog!
    Wel handig om vooruit te kunnen werken hé?
    Succes en geniet van het mooie weertje!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful card. It looks like summer. Love it! Gorgeous card, Carla.
    Hugs
    Eret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla,
    Wat een prachtig kaartje, leuke digi, mooi ingekleurd,papier past er mooi bij en de bloemen zijn helemaal TOP..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Carla, leuke digi ook
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaartje. Mooie kleuren en een leuke digi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah, wat een droppie. Lief kaartje, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Carla, leuk die bloemen zo op de voorgrond!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er leuk uit met die bloemetjes.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje weer Carla, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig kaartje Carla,mooie stempel heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk en mooi kaartje Carla! Leuk dat je een voorraadje aan het aanleggen bent, ik ben al benieuwd!!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje Carla in hele mooie kleurtjes en de digi is ook prachtig ingekleurd....
    Leuk dat je vakantie in het zicht komt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke zomerse kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Carla
    Het is weer een schatje van een kaart, mooie kleuren papier, mooi ingekleurd, helemaal goed.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw Carla wat mooi!!!
    leuk kamille bloemen en prachtig ingekleurd!

    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lief stempeltje Carla. Leuk hoe je die bloemetjes erop hebt gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen