Volgers

donderdag 13 juni 2013

Proost

Dag allemaal,

Nog eens een rechthoekig kaartje gemaakt.
Dit vind ik altijd wel moeilijk, maar voor ons in België is dit nog altijd een stuk goedkoper voor verzending, dus af en toe toch maar eens een rechthoekige ertussen.


Deze kaart kan ik nog op de valreep laten meedoen aan de challenge "1cm strookjes" bij Een Hoop Inspiratie.
Ook nog als tweede bijdrage aan de "Verjaardagskaart" bij AnMaCreatief.


De stempel is van Mo Manning en ik heb haar ingekleurd met Derwent Coloursoft.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

18 opmerkingen:

  1. Leuke digi, Carla, en ook een heel leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla,
    Een hele leuke kaart en ik maak soms ook nog wel eens een rechthoekig kaartje.
    Een fijne avond
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla,
    Hele leuke stempel, mooi papier en super ingekleurd en afgewerkt..vreemd, dat het bij jullie duurder is..om een 4-kante kaart te versturen..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met een mooie digi Carla die je heel mooi heb ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer eens een ander modelletje, ik zit zelf vast geroest aan een vierkante kaart.
    Je hebt haar prachtig ingekleurd en afgewerkt Carla.
    Liefs Ghea
    http://gheasknutselkaartjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou zeggen proost op je gezellige kaart Carla.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het weer een super kaartje Carla
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Carla
    Wat is je rechthoekige kaart weer leuk zeg, mooie kleuren papier ook,gave stempel, je hebt gelijk als ik een vierkante kaart naar België stuur dan moet er €1.90 aan postzegels op, dat is net zo duur als naar Canada en rechte kaarten zijn ook prachtig, zeker als jij ze maakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Carla, ziet er rechthoekig ook prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoy zusje,
    Mooi kaartje weer en dat je goed kan kleuren dat zie ik hier ook weer.De nodige papiertjes passen ook weer perfect dus "knap hoor"!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is leuk Carla en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei oei ik was nog wat vergeten en dat zie ik nu pas.
    Haar lippekes waren nog niet rood gekleurd.
    Ondertussen heb ik hem wel aangepast, maar 'k ga er nu geen andere foto voor plaatsen.
    Jullie kunnen het vast wel voorstellen, hoe ze d'er opgemaakt uit ziet.

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just wonderful work my dear friend^_^
    Beautiful image with gorgeous papers and colors as always^_^
    Have a sweet weekend^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Carla, kon geen mailadres vinden dus doe het maar eventjes hier. Wat betreft je vraag over hoe ik een sketch maar, nou eigenlijk heel simpel in Word. Daar kan je met invoegen op vormen drukken en dan is het eventjes oefenen maar dan zal je zien dat het meevalt hoe dat werkt. Daarna kopieer ik hem en sla hem op in Paint want daar kan ik hem als een jpg-bestand opslaan. Hoop dat je hier wat aan hebt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart. Tja, gelukkig maakt het voor ons in NL niet uit en kunnen we gewoon vierkant versturen.
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de VERJAARDAGchallenge bij AnMaCreatief!
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super gave kaart, ik vind hem echt prachtig!
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen