Volgers

zaterdag 29 juni 2013

Mmm chocolade

Dag lieve volgertjes,

Ik heb me voor de zekerheid ook maar een bloglovin aangemaakt, je weet maar nooit waarvoor het goed is.

Nu zag ik wel 2 hele leuke challenges staan waar ik zo graag wou aan deelnemen, dus meteen wat gemaakt en snel plaatsen voor ik te laat kom.
En dit is mijn lekker kaartje, schattig stempeltje toch?


Een ton sur ton, zo leuk om te doen. Ik vind dit telkens een geweldige uitdaging.
Dit schattig chocolade smullertje is een stempeltje van Mo Manning en ik heb het ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Daarna uitgeknipt met een heel fijn wit randje en opgeplakt met foamtape.
Het frame eronder is de craftable Cr 1201 van Marianne Design
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.


Met dit kaartje zou ik graag willen deelnemen aan volgende challenges:

Cards & Scraps, ton sur ton
Een Hoop Inspiratie, sketch

Deze musjes zag ik net in mijn tuin.
Hun kleur past bij mijn ton sur ton.



Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

22 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met een hele vrolijke stempel.
    Mooi gedaan, dat ton-sur-ton.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla

    Wat een leuke kaart weer in deze kleurtjes.
    en wat leuk dat je de sketch hebt gebruikt .
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van EHI
    en wat een mooie foto van de musjes in je tuin .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige uitwerking Carla...en een heel lief stempelafdrukje heb je gebruikt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan Carla! Precies de bijpassende kleuren! En de schets mooi verwerkt!
    De digi is en blijft een schatje!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en lekker kaartje, Carla. Geinig stempeltje is dat, zeg!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje Carla, mooi dat ton sur ton en lief stempeltje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een schattig stempeltje en een hele leuke kaart.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk kaartje Carla lief stempeltje ook weer leuk om musje te zien die zie je hier nog maar zeldzaam
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat een lieffie Carla,zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Carla,
    Wat zijn ze leuk, de musjes, ik vind dat een van de leukste vogeltjes die er zijn, zo druk en zo lekker brutaal, je kaartje is om op te vreten hihi..wat een leuke digi en helemaal ton-sur-ton..Mooi..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Carla, je ton sur ton is super gelukt, dan nog gelijk met een schets, top gedaan weer, het stempeltje is ook zo lief.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi lief kaartje Carla. En de musjes zitten daar goed in de boom :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuke kaart Carla
    ja leuk hè al die jonge vogeltjes..
    bij ons is ook een inflatie van jonge vogeltjes.

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief en mooi ton-sur-ton kaartje heb je gemaakt! Ik heb nog een foto van mijn dochter die toen nog klein was, met ook zo'n giga-stuk chocolade in haar mond, daar moest ik gelijk aan denken toen ik jouw kaartje zag! Bedankt voor het meedoen bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart, Carla. Het is inderdaad een hele uitdaging zo'n ton sur ton. De musjes zijn ook leuk, hier in de stad zie je die hoe langer hoe minder en dat vind ik wel jammer.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een hele mooie kaart Carla die je prachtig hebt uitgevoerd.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gaaf Carla, zo'n lief plaatje op een prachtige kaart! Het ziet er zo mooi uit en dan gelijk voor twee vliegen in één klap!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a sweet card with a cute image. Lovely little boy eating chocolate. Great take on the sketch.
    Hugs Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje! Leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk kaartje Carla, helemaal super! De afbeelding is net mijn kleine nichtje, zo leuk!
    En de kleren van je kaart zijn mooi naturel.
    Groetjes en dank voor het meedoen bij ons van EHI.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen