Volgers

maandag 10 juni 2013

Kraft Paper (Color Kid beyond measure)

Dag allemaal,

Er zijn deze week weer enkele volgertjes bij en dat maakt me heel blij.
Van harte welkom dames.
Ik hoop dat we met elkaar ideetjes kunnen uitwisselen.

Telkens op maandag de  Digi Makeover Challenge bij Paper Makeup Stamps en dus ook vandaag stel ik het nieuw thema  "Kraft Paper" aan jullie voor.
De bedoeling is om kraft papier in je creatie te verwerken.
Je kan er een stempel op afdrukken en inkleuren, of zoals in mijn voorbeeldje het gebruiken als decoratie op je kaart.


Het digi stempeltje "Color Kid beyond measure" dat ik op mijn kaart gebruikt heb is HIER te verkrijgen in de SHOP van Paper Makeup Stamps.
Ik heb het ingekleurd met Derwent Colorsoft.


Challenge:
Heb je zin  om mee te doen met de challenge,  stuur dan   je  "Kraft Paper creatie in bij The Paper Makeup Stamps blog en je maakt kans om 3 digi's naar keuze uit de shop te winnen (5 digi's als je een  Paper Makeup Stamp digi gebruikt hebt).
Alleen creaties met eender welke  digi erop zijn toegestaan.




Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

22 opmerkingen:

  1. Hallo Carla
    Het is weer een prachtige kaart, met een héél mooi ingekleurde stempel, het is weer een plaatje geworden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this sweet image! Fabulous use of Kraft with the fun red paper!
    <3 Emily L.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke jongenskaart carla...mooi stempeltje is dat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem weer super Carla, je digi is ook erg mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic card Carla. I love your coloring and beautiful design. The wave paper is so fun.
    Hugs eret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla

    Wat heb je dat weer leuk gedaan erg leuke stempel en de tekst past er ook zo goed bij .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super gaaf kaartje weer Carla
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer zo mooi Carla,en hele grappige stempel heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat stempeltje, mooie kaart Carla.
    gr.Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat mooi Carla,
    Wat een leuke digi, mooi ingekleurd en je kaartje is weer prachtig..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk Carla, wat een schattige digi. Ik vind de kleuren ook erg leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat mooi Carla!!! Wat een leuke kaart is dit. Geweldige digi en de tekst past er helemaal perfect bij. En wat heb je de digi toch mooi ingekleurd! Een prachtige kaart dus!!!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is je kaartje super Carla, ik vind hem een partij leuk, helemaal top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een enig kaartje heb je gemaakt in combinatie met het rood en kraft, mooi hoor.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat is deze leuk ! ribbelkarton is altijd geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie jongenskaart, leuk stempeltje heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kaart, erg leuke afbeelding. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Carla. Wat een prachtige kaart. Wat een leuke digi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen