Volgers

woensdag 19 juni 2013

Ik ben de grootste

Dag allemaal,

Ik kon het niet laten om nog eens aan een vintage kaartje te beginnen.
Alles aan de kant gezet en maar snijden, embossen, plakken, distressen, ... tot ik dit als resultaat kreeg.
Al zeg ik het zelf, voor iemand die nauwelijks ervaring heeft in vintage kaartjes, heb ik dat toch niet zo slecht gedaan.
Allee, dat is mijn mening, 'k ben natuurlijk  wel benieuwd wat jullie ervan vinden.




Is dit geen schattig plaatje?

Dit kaartje zou ik graag willen laten meedoen aan onderstaande challenges:

We love vintage challengeblog, vintage kaartje met kind en dier
De creatieve zebra, alles mag
ge-we hobbychallenge, alles mag
Hobbyhome Hobbyartikelen, bloemen


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

29 opmerkingen:

  1. Hoi Carla

    Nou ik vind dan dat het je super goed gelukt is .
    Vind het een hele mooie kaart en een schattig plaatje heb je er ook opgedaan .
    Die bloementjes zien er ook allemaal erg mooi uit .
    Er komen vast meer vintage kaarten .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is echt mooi gelukt Carla

    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch ! Echt mooi Carla !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geweldig, wat heb je dat mooi gedaan, groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,

    Superleuk dat je met deze schitterende kaart mee hebt gedaan aan de challenge van GeWe Hobby.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat tof gedaan Carla!
    Jij hebt de smaak te pakken! En het plaatje is gewoon té enig ;-)
    Blij en verheugd dat je weer mee doet bij WLVC!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a lovely sweet card Carla!
    Hugs Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje met super schattig plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Carla,
    Wat leuk !! Ik dacht zie ik dat nou goed..is Carla aan de Vintage en ja..wat een schatje en dat plaatje is super..heel erg leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje, Carla, en het plaatje is inderdaad super schattig :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig heb je dat gedaan Carla, ik heb vandaag ook een poging gedaan maar vind mijn eindresultaat lang niet zo mooi als deze!
    Je zult het kaartje van de week wel zien op mijn blog.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad Carla, je hebt dit prachtig gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Carla hij is supermooi geworden, wat een plaatje, echt top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier ben ik nogmaals met mijn reactie carla...ja ik heb een tablet sinds kort maar dat reageren gaat nog niet echt lekker...
    Je vintagekaartje is echt leuk geworden....
    heel leuk plaatje heb je daarvoor gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is té leuk gewoon.......wat een snoezige kaart en wat een fantastisch plaatje heb je gebruikt......top!
    Fijn dat je meedoet bij WLVC, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een supermooie kaart en het plaatje is geweldig.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk plaatje Carla,je hebt er een hele mooi kaart mee gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is prachtig Carla, ik wist niet dat je hier ook zo goed in bent, wauw wat een mooie kaart zeg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattige vintagekaartje heb je gemaakt Carla! Mooie combinatie heb je gemaakt en het plaatje is super!
    bedankt voor je deelname bij WLVC en groetjes van
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi vintagekaartje, ik vind het plaatje ook zo schattig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. het is een echt schattig kaartje en super gaaf plaatje er op.
    leuk he die vintage kaartjes maken.
    fijn dat je mee doet met onze challenge.
    gr van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ohhhhhhh wat mooi!
    zoals je weet maak ik zelf ook veel vintage dingen,ben er dol op!
    mooie mallen heb je gebruikt.

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het plaatje is schattig hoor Carla, maar ook de rest van je kaartje mag gezien worden, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig mooi kaartje Carla!
    Het plaatje is heel leuk...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hij is prachtig Carla.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen met onze Ge-We Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig leuk kaartje en wat een lief plaatje heb je er op gezet!!!
    Fijn dat je meedoet bij onze HH-challenge!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi geworden, en wat een prachtig plaatje heb je erop verwerkt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij DCZ!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen