Volgers

zaterdag 29 juni 2013

Bloglovin

Hallo allemaal,

Ik heb me zoals zovelen ook een bloglovin aangemaakt.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6002493/?claim=f27uk4a9vwx">Follow my blog with Bloglovin</a>

Wat hiervan de bedoeling is daar ben ik nog niet helemaal uit, maar dat zal het op 1 juli wel uitwijzen zeker.
Je kan me vanaf nu ook volgen via Bloglovin, deze knop

staat rechts boven in mijn sidebar.
En nu maar hopen dat ik het goed gedaan heb, want van al die nieuwigheden daar hou ik niet van.

Tot ziens,
Groetjes Carla

3 opmerkingen:

  1. Hoi Carla

    Ik heb het toch ook maar laten doen door mijn zoon geen idee maar we zien het wel .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik lees nu ook wat en heb ook geen idee
    ik heb ook geen facebook dus ik kan dalijk geen blogs meer zien
    en het is weer engels of kan je het ook in nederlands zetten als je wat weet laat het me dan even weten Carla
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat nog niet gedaan, we zullen wel bericht krijgen zeker daarover.
    We zien wel.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen