Volgers

maandag 8 april 2013

Water (Sailing by)

Hallo allemaal,

We zijn er terug op maandag, met de nieuwe Digi Makeover bij Paper Makeup Stamps.
Het thema voor deze week is "Water".
Op het voorbeeldkaartje dat ik hiervoor gemaakt heb, heb ik paper piecing toegepast, dat is ook wel eens leuk om te doen.


Het stempeltje van het bootje alsook de tekst komt uit de digi set Sailing by, te verkrijgen in de SHOP van Paper Makeup Stamps.

Challenge:
Heb je zin  om mee te doen met de challenge, stuur dan   je  " Water"  creatie in bij The Paper Makeup Stamps blog en je maakt kans om 3 digi's naar keuze uit de shop te winnen (5 digi's als je een  Paper Makeup Stamp digi gebruikt hebt).
Alleen creaties met eender welke  digi erop zijn toegestaan.




Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

24 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Carla ik vind paperpiercing ook leuk om tedoen.Weet je ik heb net ook dat papier klaar gelegd om een kaart temaken vor mijn kleinzoon.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje Carla, die bootjes zijn super leuk op dat mooie water....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Carla,deze kaart is ook super leuk!
    mooi met die bootjes en water

    liefs gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal super, heel leuk gemaakt Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zeg! Wat een leuke creatie!
    Leuke details!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Carla! Heel mooi die bootjes, beetje rustgevend vind ik het eigenlijk, heerlijk om bij weg te dromen. Mooi gefotografeerd ook!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla

    Wat prachtig gedaan zo .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous paper piecing on your sails! Love the fun summer scene you created here.
    <3 Emily L.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Good afternoon my dear friend, I'm back from a short holiday in the mountains^_^
    This card is really wonderful, very beautiful colors used^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Carla,
    Wat mooi!! ik vind het water/zee heel mooi gedaan en de zeilbootjes zijn mooi gepaperpieced..wat een woord...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf Carla, schitterend papier, je hebt er een plaatje van gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk super tof gemaakt Carla
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gemaakt Carla. Met dit stempeltje kan je dat een leuk effect geven die zeiltjes.
    Trouwens dat papier ken ik ;) je komt het op veel blogs tegen voor het moment.

    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje is dit geworden, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit weer super gedaan Carla, ik vind het weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt, Carla! Ik vind de tekst ook zo leuk!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zeg zo met die bootjes. Water genoeg op je kaart dacht ik zo :)

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Carla,
    Die bootjes zijn zo tof! Mooie "waterkaart" hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Carla, Wat een prachtige kaart. Ik vind hem super gemaakt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi, Carla!
    Beautiful card... love the paper piecing effect!!!!!!
    Hugs,
    Ardilla :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. So wonderful card, Carla. I love the paper pieced sails and your inked clouds. Truly fabulous card!
    Hugs
    Eret

    BeantwoordenVerwijderen