Volgers

zaterdag 10 november 2012

Mrs Snowman (2)

Hallo lieve volgertjes,

Zoals jullie zien ben ik weer in de kerstkaarten gevlogen.
't Is nodig ook, want december komt altijd maar dichterbij en er moeten er nog zoveel gemaakt worden.
Vandaag is Mrs Snowman nog eens op pad. Ze gaat zoals de meeste onder ons graag doen eens lekker shoppen en daarvoor heeft ze haar mooiste outfit aangedaan.


Voor deze kaart heb ik mijn zelfgetekende digi, Mrs Snowman gebruikt in combinatie met de Boutique van Magnolia.
Alles is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Voor de bloemetjes heb ik het malletje Lr0142 Creatables Poinsettia mini (buitenste bloemblaadjes) gebruikt.
Het middelste gedeeltje is met het ponsje FLP 022 flower-3 van Nellie Snellen gemaakt.
Ieder hartje telt 3 kleine pareltjes.
De hulstblaadjes  zijn met FLP 033 gemaakt en het takje met FLP 004, allebei ponsjes van Nelle Snellen.
Het scrappapier komt van Kruidvat.

Close-up van Mrs Snowman

Voor wie nog niet op de hoogte is.
Mijn Mrs. Snowman kan je in digi terugvinden bij mijn labels "Zelfgetekende digi stamps" 
De liefhebbers mogen hem gebruiken, maar dan zou ik het wel tof vinden dat je bij het plaatsen van je kaart even naar mijn blog linkt en als je het mij laat  weten kom ik met heel veel plezier een kijkje nemen.

Aan Hyvers zou ik willen vragen om de familie Snowman nog tot en met 25 november niet daar te plaatsen, omdat deze nog in een themakaart gaat verschijnen.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

21 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan zo met het winkeltje op de achtergrond!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi carla

    O deze is ook weer zo leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Carla, leuk met dat winkeltje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke combinatie! Mooi gedaan zo!
    En wat de spruitjestaart betreft ja dat is wel voor meer dan 2 personen maar dat is meestal met taart toch? Ben je in iedergeval weer een ervaring rijker!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Carla, je digi is super!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ziet ze er mooi uit bij het shopppen; geweldig leuk kaartje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat is deze weer mooi Carla, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer super gedaan Carla, ik vind hem helemaal super geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart weer Carla!
    je hebt er zin in , in de kerstkaarten , moet je bekennen dat ik er nog geen een heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, leuke kleuren heb je weer gebruikt! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor Carla, mevrouw snowman staat er weer fleurig en fruitig bij, ik vind het een schattige kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kaart Carla. Grappig ook dat je verhaal met de familie lekker doorgaat zo :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig leuke kaart, Carla en je sneeuwvrouw en man doen het goed. Toppie.
    Groetjes Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superrrrrr leuk kaartje Carla
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is weer een leuk kaartje,een sneeuwvrouwtje dat gaat shoppen,goed gevonden.
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mrs. Snowman looks like she enjoys shopping :) Cutest scene for her. Love it!
    Hugs. Eret

    BeantwoordenVerwijderen