Volgers

dinsdag 19 juni 2012

Romantisch meisje

Dag lieve volgertjes,

Ik ben er terug met een kaartje.
Bij het Scrapcards challengeblog zag ik een hele mooie sketch waarvan ik vond dat deze zich uitleende om er een romantische kaart mee te maken.
Op vakantie heb ik met mijn Derwent potloodjes ook wat Sugar Nellie digi's ingekleurd en dit romantisch meisje vond ik er  tussen.


 Bloemetjes gemaakt met ponsjes van Nellie Snellen,  een swirl en vlindertjes van Marianne Design en nog wat bijpassend scrappapier van Action erbij.
Toch wel romantisch hé, vinden jullie ook niet?

een close upke van ons meiske

de mooie sketch

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes Carla

16 opmerkingen:

  1. Een heel lief en romantisch kartje Carla.
    Het meisje is erg mooi ingekleurd.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Zo romantisch en mooi! De stempels van Sugar Nellie blijven leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla
    Inderdaad een heel romantische kaart
    Heel mooi ingekleurd en je bloemen zijn ook super.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej carla
    het is inderdaad een mooi kaartje.
    de bloemen zijn ook heel moooi.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Carla, mooie romantische kleuren en erg mooi ingekleurd!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die is mooi zeg!
    Schitterend ingekleurd ook!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi ingekleurd Carla, ik heb deze afdrukjes ook...maar ik heb ze nog nooit gebruikt. Het is een prachtig geheel zo met de bloemen en de vlindertjes1

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi afdrukje en je hebt het prachtig ingekleurd! Prachtig kaartje Carla!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele romantische kaart carla! zo mooi ingekleurd:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou je hebt je best gedaan zeg! Wat een schattig kaartje. Heb gelijk even bij gespiekt hier op jouw blog. Heerlijk die vakantiefoto's. Het voetballertje en de tissuedoos zijn ook juweeltjes geworden.
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een beauty! wat heb je het meisje prachtig ingekleurd. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en super mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En of deze kaart romantisch is je hebt weer een schitterende kaart gemaakt Carla, groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schatje, absoluut een schatje!!!!!! Hier ben ik gek op, mmmmmmmm heerlijk.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke kaart heb je weer gemaakt
    ze blijven leuk he die nellie snellen digi's
    groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen