Volgers

maandag 25 juni 2012

Op de fiets

Goede morgen allemaal,

Ik kom jullie nog wat tonen.
Met al die leuke reacties die ik steeds krijg heb ik er helemaal zin in.
De kaart heb ik gemaakt als voorbeeldkaart voor maandelijkse themakaart op mijn groepshyves
De opdracht is om deze foto, van mij op vakantie in Zeeland, te gebruiken als inspiratie voor de themakaart.


En dit is mijn voorbeeldkaartje dat ik ervan gemaakt heb


Ik heb me laten inspireren door het water, de bootjes, de fiets en zelfs de malle meid heb ik in mijn kaart verwerkt.
Verschillende stempels die ik heb ingekleurd met Derwent Softcolours.
Geen bloemetjes op de kaart, wat ik altijd moeilijk vind, maar 'k vond het hierbij niet passen.

Deze kaart zou ik willen laten meedoen aan de uitdaging bij Een hoop inspiratie, waar je een zomerse kaart voor moet maken.

Mijn zomer huisdecoratie heb ik inmiddels ook geplaatst.
Past wel een beetje bij de kaart.
't Geeft me nog wat vakantiesfeer en ik kan er de hele zomer lang nog van genieten, zeg maar wat nagenieten van mijn vakantie.

Kijken jullie mee?




Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

16 opmerkingen:

  1. haha ik moet echt lachen om je kaartje! Wat leuk gedaan zeg! Zie je je zelf al zitten zo? hihihihihi....en laat dat fietsweer en die zomer nu maar komen!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kaart!! Een hele leuke stempel heb je gebruikt en gaaf spul in de hoekjes!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla

    Had voor de foto even je benen in de lucht gedaan ha ha

    Maar je kaart past pefect bij de foto .Erg leuke stempel .

    Je spulletjes in je huis zien er ook leuk uit .een zomers gevoel .
    Hier lijkt het wel weer herfst

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige fotos, mooie spullies ! Prachtig kaartje,liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je dit met ons wilt delen Carla en de afdruk is gaaf!!!! en de spulletjes helemaal super, voor ons is dit gewoon wij wonen vlak bij het strand en is voor ons bijna dagelijkse kost schelpjes en de vuurtoren, maar voor jullie is het landschap weer dagelijkse kost. tot snel met weer een mooie kaart van jou kant. groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ziet het er allemaal zomers uit.
    erg leuke kaart heb je gemaakt.
    een leuk plaatje van de vrouw op de fiets.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Carla,you are so talented!!!Wonderful funny card and two wonderful summer creations:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat moest ik lachen toen ik je kaart zag. Die dame op de fiets... helemaal te gek hahaha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk. Wat een gave stempel! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en grappig kaartje Carla, heel leuk gemaakt! Ook je zomerdecoratie ziet er prachtig uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart en perfect passend bij de foto! Ook je huisdecoratie is helemaal top! Geniet ervan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Net als velen voor mij moest ik ook vreselijk lachen om deze kaart. Erg leuk en heerlijk zomers. En wat leuk dat je het binnen in huis ook zo gezellig hebt gemaakt! Liefs,Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en grappige kaart heb je gemaakt, past goed bij de foto.
    Ziet er gezellig uit bij jou in huis, laat nu de zomer maar komen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig zomerskaartje heb je gemaakt. bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Carla, wat een grappige kaart! En dan bedoel ik ook echt grappig, want ik schoot spontaan in de lach van de enige afbeelding die je gebruikt hebt!! Heel erg leuk.

    Dank voor je deelname aan de challenge bij EHI!

    BeantwoordenVerwijderen