Volgers

zondag 8 januari 2012

Sugar Nellie Paars

Wat leuk, weer enkele nieuwe volgertjes.
Bedankt dat jullie erbij willen zijn.

Vandaag wou ik eens een kleurtje gebruiken dat ik veel te weinig gebruik, want eigenlijk valt dat paars toch wel best mee.

Het plaatje is van "Sugar Nellie" en heb ik ingekleurd met Derwent Colour softpotloden.
Daarna heb ik het in een rondje uitgesneden.
Het onderliggende malletje komt uit het setje Lr0141 Creatable double frame van "Marianne Design".
De swirl is er ééntje uit het setje Lr0116 Creatables frames en swirls van "Marianne Design".
De PROFICIAT stempel heb ik uitgesneden met het op één na kleinste stansje van Classic Scalloped Ovals Small van "Spellbinders".
De bloemen en blaadjes zijn gemaakt met verschillende Floral punche van "Nellie Snellen".
Het kleinste bloempje = Floral Punch FLP022
De binnenste blaadjes van de grote bloem = Floral Punch set FLP002 medium flower-1
De buitenste blaadjes van de grote bloem = Floral Punch set FLP003 jumbo flower-1
De blaadjes zijn gemaakt met Floral Punch set FLP011 jumbo blad-1
Enkele pareltjes gebruikt voor de bloemenhartjes.
Het scrappapier komt van bij "Boekenvoordeel".

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
 Tot ziens, groetjes

7 opmerkingen:

  1. Superrr mooi kaartje Carla en o zo mooi ingekleurd! Fijne zondag!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paars Lila is toch een super mooie kleur voor een kaartje.
    wat een mooie afbeelding is het .
    hij is weer erg leuk
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van mij mag je vaker paarse kaartjes maken:0)
    Het is een hele mooie kaart geworden Carla!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Carla,
    ik vind deze kleur geweldig.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, ik hou wel van paars.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Carla,
    Wat leuk om iemand van zo dichtbij tegen te komen op mijn blog. Bedankt voor de leuke commentaar. Ook jouw kaarten zijn mooi hoor, vooral het sprookjeskasteel is héél leuk.
    Ik kom nog wel eens kijken naar je werkjes.
    Tot later,
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen