Volgers

zondag 29 januari 2012

Geboortekaartje met hartjes

Hallo allemaal,

't Is de laatste zondag van de maand, dus had ik voor mijn groepshyve een onderwerp nodig voor de maandelijkse themakaart. Ik heb voor een "hartjeskaart" gekozen.
Normaal zou je hiervoor aan een Valentijnskaart denken, maar dat wou ik er niet mee maken en ik heb de hartjes verwerkt in een geboortekaartje.

Het schattige plaatje is er ééntje van Sugar Nellie en ik heb het ingekleurd met Derwent Softcolour.
Daaronder zit een randje van Nellie Snellen.
De 2 hartjes komen uit het setje Lr0159 Creatable Hart van Marianne Design.
De hoek helemaal rechts bovenaan komt uit het setje Lr0143 Creatable hoekje1 dat eveneens van Marianne Design is.
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.
Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

6 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een schitterend kaartje zeg! Heel mooi plaatje! Leuk gedaan zo met de hartjes kan idd mooi zo!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig geboortekaartje geworden Carla!
    wat een lief plaatje:0) zal eens kijken of ik deze maand weer mee kan doen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje Carla!!! Dit geboortekaartje ziet er schitterend uit, en zoooo'n lieve stempel.
    Waarom stuur je hem niet in bij de challenge van Simply Magnolia? Hij past precies bij ons thema.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap ingekleurd! Een echt schatje is het geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat gaaaaaaaaaaf zeg en het hoeft toch niet altijd een magnolia te zijn ik vind dit super leuk
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen