Volgers

dinsdag 26 juli 2011

Dagdromen

Ik kom er nog een nieuwe bijzetten.


De digi stamp komt van "Digital Two for Tuesday" en is ingekleurd met de Derwent softcolor kleurpotloden.
Daarna is het plaatje uitgesneden met Label Eight van "Spellbinders".
Onder het plaatje heb ik een stukje cardstock gebruikt dat ik vooraf met een embossingmal door de cuttlebug heb gehaald.
Het scrappapier komt van een vintage scrapblokje van "Action".
De bloem en het bovenste blad zijn gemaakt met Lr0133 creatable open bloem classic van "Marianne Design".
De blaadjes rond de bloem zijn gemaakt met Lr0122 creatable poinsettia van "Marianne Design".

Groetjes Carla

1 opmerking:

  1. Hey Carla ,
    ik ben ook volger geworden van je blog ,ik maak wel andere dingen dan kaartjes,maar je maakt prachtige kaartjes!

    Els

    BeantwoordenVerwijderen